خانما پسرم واکسن زده تب داره چیکار کنم به جز پاشویه

۸ پاسخ

پیاز حلقه کن بزار کف پاش جوراب بپوشون

چندماهگی

استامینوفن پاراکید حتما بده قوی تره

شیاف بزار گلاب بزن به بدنش

استامینوفن حتما بهش بده روز اول هر ۴ساعت روز دوم هر شش ساعت اصلا پاشویه نیاز نیست اگه منظم از لحظه که واکسن زدی شربت میدادیش

لباس زیاد نپوش براش بزار خنک باشه هر چهار ساعتم پاراکید بده

پد تب بر از داروخانه تهیه کن

هر ۴ ساعت دو برابر وزنش استامینفون بده بعش

سوال های مرتبط