۵ پاسخ

به منم داده دکترم چون گفت سر ۳۸ هفته میخوای زایمان کنی باید بزنی که خیالمون راحت بشه

این هفته ها اصلا امپول ریه تاثیر نداره من نمیدونم این دکترا علمشون و از کجا گرفتن

وا دیگ الان نمیزنن که!!!

برا اطمینان گفته حتما چون دیدم تو ان ای سیو نوزادانی که ۳۸ هفته بودن و برا ریه بستری شدن

چرا عزیزم برای خیال راحتی گفته بزن،عوارضی نداره که بزن خیالتم راحت میشه

سوال های مرتبط