پسرمن آذر بدنیا اومد، بیرون که میبردمش میذاشتم تو دورپیچ بعد تو قنداق فرنگی ،آخه دیگه زمستون بود تا دوسه ماه
دورپیچش رو هنوز استفاده میکنم ،مثلا ظهر میخوابه میکشم روش
من جفتو گرفتم
من جفتش رو گرفتم
فکر کنم قنداق برای پاییز و وقتی بچه خیلی کوچیکه کاربردی باشه
ولی پتو دورپیچ بافت و ضخیم تا یکی دو سال بیرون رفتی میشه دور بچه انداخت
دورپیچ که عصای دستته .قنداق فرنگی اگر شهرتون سرده به دردت میخوره وگرنه که کلا زود کوچیک میشه
هر دوتاش نیازه
جفتش لازمه ، و پتوی ساده یکی نوشته نگیر اونم لازمه بگیری چون پتو دورپیچ کوچیکه تا یه مدتی جواب میده یه سالش بشه دیگه باید پتو ساده بندازی
قنداق فرنگی اوایل بیشتر لازمته بعدش هم تو زمستون بالاخره بیرون پوشیده تره و گرمتره و تو خونه هم با پاش پتو رو نمیتونه بزنه کنار شما وقتی خوابید
به نظرم جفتشم لازم میشه
پتو دورپیچ بیشتر . من قنداق فرنگی رو فقط یه بار استفاده کردم 🙁نمیدونم شاید بدرد شما بخوره البته نظرهرکس متفاوته
جفتش لازمت میشه
جفتش رو بگیر ولی پتوی ساده دیگ نگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.