۱۲ پاسخ

آره برای مهر عالیه هوا سرد و پاییز منم مهر دنیا میاد قنداق فرنگی گرفتم

اره تقریبا با دختر من دنیا میاد هوا رو به سردی میره دیگه لازم‌میشه تا چند ماه اول

ای جانم مبارکه... دختر منم 17 مهر تولدشه الانم باردارم ب امید خدا ب دکترم میگم اینم 17 مهر برداره 🥹

مبارکه گلم چند خریدی ؟

اره کلا قنداق فرنگی چیز به درد بخوریه

من تقریبا شبی مال شماس خریدم

اره قنداق فرنگی خیلی واجبه من برا سیسمونی بچه اولم نگرفتم بعدا گرفتم دیدم خ به درد بخوره

چ خوشکله

ای خداااا پسر من ۱۴مهر 🥹چرا نشه اتفاقا برای پاییز زمستون خوبه

پاییز میشه مناسبه

استفاده میشه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی