قنداق فرنگی برای نوزاد تا چند ماهگی استفاده میشه

۲ پاسخ

۲ ماه تقریبا
ولی خیلی خوبه چون وقتی میخواید بچه رو بغل بگیرید میزارید داخلش دیگه اذیت نمیشه
مهمون هم اگر میاد برای دیدن بچه کلا بزارید تو قنداق بدید بغلشون ما واسه بچه خواهرم گرفتیم خیلی خوب بود واسه بچه خودمم میخوام بگیرم

۲ـ۳ ماه

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی 🫛🩵 مامان نخود فرنگی 🫛🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری