۱۰ پاسخ

من هم پتو بافت گرفتم هم گلبافت واسه دو سال ب بعد
هم رو سرویس مسافرتیم هس یه پتو
قنداق فرنگیم داره
تاپیکم عکسش هس

من ک از این ست کاملش گرفتم
قنداق فرنگی هم داره
گفتم شاید وقتی از بیمارستان بخوام بیارمش لازم میشه
البته جوجه من ۱۰خرداد قراره بیاد
شایدم زودتر اومد
پتو دورپیچ هم داره ولی خز دار نیست
یه پتو تک از این بزرگترها بگیر برای زمستونش

من یدونه گلبافت خریدم پاییز ب کارم میاد
یدونه ام دورپیچ ساده ازون مدل حبابیا برا بدنیا اومدنش+ قنداق سوئیسی

برای من اخرای اسفند بدنیا میاد نگرفتم پتو بافت.قنداق پادارم نگرفتم.ازاونور لباس بیمارستانیش دووپیچ نخی پنبه داره.یدونم موسلین داخل خز گرفتم

پتو دورپیچ بهاره بگیر
قنداق فرنگی نگیر گرمه، تا زمستونم بچه بزرگ میشه به دردش نمیخوره
قنداق سوئیسی بگیر

چهار ماهش میشه دور پیچ دیگه نمیخواد

بچه منم اوایل تیر بدنیا میاد پتو دورپیچ خزدار خریدم چون تو پاییز و زمستون لازم میشه

عزیزم منم بهاره خریدم تا پاییز زمستان بچه بزرگ تر میشه سرهمی میپوشیم احتیاج به دور پیچ نیست

منم خرداد ب دنیا میاد سعی میکنم چیزایی زیاد گرم نخرم

بهاره بیشتر به کارت نمیاد ؟

سوال های مرتبط