سلام خانومایی که شهریور نی نی شون بدنیا میاد پتو دور پیچ چجوری گرفتید؟

۱۱ پاسخ

بافت داخل خز

پتوی ضخیم گرفتم

یدونه نازک گرفتم برای بیمارستان و ماه اول
یدونه هم پشمی گرفتم برای وقتی که هوا سرد شد
یدونه بافت پشم هم گرفتم که مجلسی تور باشه برای مهمونی و اینا

منم شهریور دنیا میاد نی نیم😍😍😍

برای من این مدله

تصویر

چهارفصل بگیر
بافت ها چهارفصلن .

پتو دور پیچ نخی که توی پک بیمارستان هست و یه پتو دور پیچ پشمی

من هنوز هیچی نگرفتم 🥲از طول سرویکس نگرانم شبیه افسرده ها شدم مقعد و واژنم تیر میکشه ترسوندنم گفتن از سرویکس هست برا دوشنبه وقت گرفتم مگه زمان میگذره 🥲

ی نخی ی پشمالو

ی نخی یہ از این پشمالو ھا

یه مدل نخی هست که بهش میگن چهار فصل فکر کنم برای تازه بدنیا اومده خوبه بعدش دیگه زمستون بشه یه پشمی نیازه

سوال های مرتبط

مامان جواد و جانا مامان جواد و جانا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری