خانمای که شهریور زایمان میکنن پتو دور پیچ چی خریدید گیر کردم عکس دارید بفرستید مرسی

۵ پاسخ

حبابی داخل خز گرفتم
چون شهرمون هوا زودتر سرد میشه،یهو میبینی اوایل شهریور یخ زدیم از سرما و کاپشن پوشیدیم
بستگی ب شهرتون و ابوهواش داره

من ازینا گرفتم ولی گرمه احساس میکنم

تصویر

من یه نازک گرفتم یه زخیم سایز کوچیک نگرفتم ولی یجوری گرفتم که هوا دیرتر سرد شد بتونه استفاده کنه

من مردادیم و ۴ فصلشو گرفتم برا دختر بزرگمم مردادی بود ازون حبابیا گرفته بودم خیلی خوب بود همیشه با ماشین میرفتیم اینور اونور من پیاده نمیرفتم اصلا جایی و خوب بود ولی تو بسته به شرایطت ازون خز دار ها بخر یه دونه ولی ۴ فصل باید باشه که همیشه به دردت میخوره ..خز دار ها رو فقط زمستونن میتونی استفاذه کنی

من هنوز نخریدم ولی یدونه دورپیچ بزرگ روی ۱۳ تیکه ایی که خریدم بود یدونه ام دورپیچ خز دار میخوام بخرم که گرم باشه واسه پاییز و زمستون

سوال های مرتبط

مامان جواد و جانا مامان جواد و جانا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان Arvin🐣🩵👼 مامان Arvin🐣🩵👼 روزهای ابتدایی تولد