۱۴ پاسخ

من مارك Evet گرفتم
كوله ايشو
خيلى راضى ام

تصویر

من مارک bebetto خریدم خیلی جا داره.توش کیف جدا واسه پوشک و شیشه شیر و پستونک داره کوله ام هست
ببخش مامانم بس ک نگاشون می‌کردم قایم کرده‌ برش ندارم نیستش عکس بدم فقط هرچی میخرید کوله بخرید راحت تره

قابل شستشو هستن همه ی کیفا

من اینو خریدم

تصویر

من اینو گرفتم…البته طرحش رنگین کمونی‌
خیلییی باکیفیت و بزرگ و جادار و کلا همه چی تمومه.🥹😻🧸✨

تصویر

از من اینه خیلی خوبه زیر انداز تعویض داره برا هر وسیله ی جا در نظر گرفتن

تصویر

من این مدلو گرفتم😍

تصویر

واسع منم اینع

تصویر

من اینو گرفتم

تصویر

منم اینو خریدم از پیج کیف بیمارستانی (اگه اشتباه نکنم اسمش بود)
تنوع ساک و کوله هاشون زیاد بود اما این قابله شستشو بود

تصویر

من اینو خریدم اره قابل شستشو هست

تصویر

اینو خریدم خیلی بزرگه عالیه

تصویر

من اینو خریدم کوله میشه و ضد آبه و قابل شست و شو و اینکه رنگی نیست من از طرحای خرسی و خیلی بچگونه خوشم نمیومد وسط خیابون بردارم🥲😂

تصویر

من این خریدم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی
مامان آرشا و تو دلی👧 مامان آرشا و تو دلی👧 هفته سی‌وپنجم بارداری