۷ پاسخ

۳ماه بعد میری تو سرما باید جفتشو داشته باشی

جفتشو بخر

من چون بچه فصل گرما به دنیا میاد یدونه یک لایه خریدم یدونه برا فصل سرماش خریدم یکم زخیمتر

من مخمل خریدم

ن منم دخترم مرداد ب دنیااومد ساده خریدم

معلومه ی لایه بچه تو گرما تو پتو گزدای غش میکنه

یه لایه خز داره گرمش میشه

سوال های مرتبط