موسلین خنکه خوبه
نه اهواز خیلی گرمه برای این مدل
ی مدل هست پارچه خالیه ازونا بگیر
بافت هم برای زمستونش بگیر
دیگه باید نازک بگیری منم تیر به دنیا میاد باید نازک بگیرم قنداق فرنگی هم به کار نمیاد همو قنداق سویسی باید بکیریم
منم از همین گرفتم چون تیر ماه دنیا میاد نی نی
خیلی خنک و سبکه
من اینو گرفتم کرمان هم گرمه در حد توی بیمارستان و تا خونه آوردن خوبه.جلوی کولر هم این کافیه روش باشه. دوست منم اردیبهشت زایمان کرد چند روز پیش رفتیم بیرون دیدم همین رو پیچیده دور سر بچه تو فضای باز. بعدا بزرگ بشه هم تو زمستون استفاده میشه
موسلین از الاشاپ بگیر انلاین . جنسش هاش عالیه من سر دختر بزرگم خریدم همون الان برای پسرم هم قابل استفاده ست هیچی نشده با اینکه من خیلی شستمش
نینی منم مرداد بدنیا میاد ازاین گرفتم خیلی نرمه وخنکه
موسلین بدون خز بگیر حتما
مردادماه واقعا گرمه
عزیزم منم از همین دیدم میخواستم بخرم. چقدر گفته بهتون اینو الان؟؟
منم مردادیه بچم 😊🌹
من عین همینو دارم
ببین این موسلین هست ولی داخلش خز ظریف داره، برای خوزستان حس میکنم همینم گرمه
ولی حتما یه موسلین خالص بگیر
فکر کنم خوزستان تا آخر پاییز گرم باشه نه؟ اگر ۶ ماهگیش میرسه به سرما دیگه دورپیچ بافت نمیخواد کاپشن براش بگیر
اینحور وسایلی حضوری خرید کنی بهتره از نزدیک جنس میبینی
من با اینکه تو شهرمون گرونتره ولی خب چون حداقل میدونستم کیفیت جنس چطوره از اینجا خریدم
من گرفتم برای زمستونش... هیپ همینه فقط گلدوزیشو نداره
یه چیز نازک بگیر که بتونی استفاده کنی مرداد ماه گرمه
اینجور که معلومه امسال شانس ما با بچه کوچیک برق هم نداریم🤕🤕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.