عه منم شهریور نی نیم دنیامیادتوچندم شهریور
ضخیم بگیر چون شهریور دیگ خنک میشه میخوری ب پاییز
در هرصورت یه ضخیم باید داشته باشی چون میخوره به پاییز و زمستون
شهریور چون خنکه وکلا هوا رو به خنکی میره ضخیم بگیر
شهریور خنک میشه
منم دخملم نیمه اول مرداده ی نازک خریدم ی ضخیم بافت داخل کرک واسه زمستون
مخمل نازک منم گرفتم مرداد به دنیا میاد
برامنم 31مردادمیادمخمل نازک گرفتم
پسر من مرداد بدنیا میاد اینجوری نازک خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.