۹ پاسخ

عه منم شهریور نی نیم دنیامیادتوچندم شهریور

ضخیم بگیر چون شهریور دیگ خنک میشه میخوری ب پاییز

در هرصورت یه ضخیم باید داشته باشی چون میخوره به پاییز و زمستون

شهریور چون خنکه وکلا هوا رو به خنکی میره ضخیم بگیر

شهریور خنک میشه

منم دخملم نیمه اول مرداده ی نازک خریدم ی ضخیم بافت داخل کرک واسه زمستون

مخمل نازک منم گرفتم مرداد به دنیا میاد

برامنم 31مردادمیادمخمل نازک گرفتم

پسر من مرداد بدنیا میاد اینجوری نازک خریدم

تصویر

سوال های مرتبط