۱۰ پاسخ

بافت داخل خز

من مخمل معمولی گرفتم

بافت بنظرم بگیر بهتره برای اون تایم
من خودم هم بافت هم گرفتم

بافت داخل خز خریدم

من یه دونه بافت گرفتم
یه دونه هم مخمل داخل خز گرفتم

ولی موسلین هم دوست داشتم جنسش لطیفه و ۴ فصله

واسه پاییز مخمل تو هر بخر موسلین خراب میشه

من یکی از این تدیا گرفتم.
یکی نخی معمولیا رو ست بیمارستانیش بود

موسلین سریع خراب میشن من دیدم

من که یک مدل گرفتم ک چهار فصل باشه

من مخمل معمولی میگیرم چون حداقل تا عید جایی نمیبرمشون که لازمم شه

سوال های مرتبط