۸ پاسخ

من هنوز نگرفتم ولی موسلین میخام بگیرم.خیلی خنک و خوبه

موسلین بگیر

موسلین بگیر واسه تابستون عالیه

موسلین بخر

من دیروز برای دخترم گرفتم یه جنس لطیفی داره از پتو خیلی خیلی نازک تره و نرم و خز دار و خوبه

نازک بگیر دیگه

خز دار باشه ولی نه خیلی کلفت

من بدون خز گرفتم

سوال های مرتبط

مامان جواد و جانا مامان جواد و جانا هفته بیست‌وچهارم بارداری