از سایز صفر تا سه ماه واسش تابستونی بخر .
من از صفر تا ۳ خرید کردم
منم تیر زایمان میکنم و واسه اینکه بچه رشدش به شیر مشخص نمیکنه تپلی میشه یا نه زیاد خرید نکردم
سایز یک ۳ دست سایز ۲ همینطور و چند تا سایز ۳ و بچمون کلا دوماه تو گرما هست از شهريور به بعد هوا سرده
حساب کن دیگه مثلا تیر بدنیا میاد سایز ۰ تا ۳ ماه به نسبت اب و هوا منطقه بخر براش ۳ تا ۶ ماهش میشه مهر تا دی لباس پاییزه و گرمتر باید بخری اینطوری حساب کن عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.