۴ پاسخ

از سایز صفر تا سه ماه واسش تابستونی بخر .

من از صفر تا ۳ خرید کردم

منم تیر زایمان میکنم و واسه اینکه بچه رشدش به شیر مشخص نمیکنه تپلی میشه یا نه زیاد خرید نکردم
سایز یک ۳ دست سایز ۲ همینطور و چند تا سایز ۳ و بچمون کلا دوماه تو گرما هست از شهريور به بعد هوا سرده

حساب کن دیگه مثلا تیر بدنیا میاد سایز ۰ تا ۳ ماه به نسبت اب و هوا منطقه بخر براش ۳ تا ۶ ماهش میشه مهر تا دی لباس پاییزه و گرمتر باید بخری اینطوری حساب کن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد