من. تیر دینا میاد دورپیچ گرفتم خیلی نرم و. نازک هست
من دنبال جنس نازک میگردم
چون بچه هام انشالله آخر اردیبهشت دنیا میان
اینجا هم خیلی هوا گرمه
پتو جدا هم واسه شون گرفتم
من موسلین گرفتم
یدونه نخپنبه گرفتم. اخر اردیبهشت ان شالله به دنیا میاد
من اینو گرفتم🥰
برای من رو ست بیمارستانش بود ،نخ پنبه هست
هوا گرمه همین کافیه
یه پتو دورپیچ هم گرفتم برای مهر به بعد
نینی من شهریور بدنیا میاد، یک نخ پنبه ک تو ست بیمارستانیش داره و خیلی جنسش عالیه، یکی هم از این بافتا ک تو خز گرفتم
من یدونه نازک حبابی گرفتم
یدونم زمستونی از دختر بزرگم دارم
جفتش لازم میشه
از اینا
موسلین داخل خز
دوتا گرفتم یکی داخلش مخمل یکی برای تابستون نازک
یدونه گرفتم بیرونش مخمل داخل کرک هست
یدونه هم میخوام موسلین بگیرم .
نی نیم شهریور یا آخر مرداد میاد .
موسلین
من دو تا یکیش نخی مخصوص تابستان یکیشم مخصوص زمستان
داخل خز
من مخمل چهار فصل. با یدونه هم نازک تو سرویس ست بیمارستانش دیدم هست
نخیییی
منم مخمل نازک خریدم
موسلین گرفتم
من چهار فصل خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.