بگیر ولی از این گرما که داخلش خزه نباشع
آره
بالاخره کولر روشن میشه دوماه بعدشم پاییز،ب عنوان رو انداز چیزی بیرون رفتنی استفاده میکنی
برای فصل تابستون من موسلین گرفتم ،ولی تو ست رختخوابش پتو تدی هم هست
اره باید بگیری تا یکماه باید توپتو دورپیچ باشه بدنش ضعیفه
نازک بگیر
چهار فصل نازک بگیر
هم نازک هم ضخیم بگیر .بعدا استفاده میشه
اره بگیر رفته رفته سرد میشه دیگه بیرون بردنی لازمت میشه تا عید
من از این پتو دور پیچ نازکا گرفته بودم بیرون رفتنی خیلی به دردم میخورد پسر منم خرداد به دنیا اومده
والا دخترمنم تیر بدنیا میاد هنوز چیزی نگرفتم ولی خب پتو دورپیج نیازه بلاخره نوزادن سردشون میشه
اره بگیر
والا من گرفتم بازم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.