۱۰ پاسخ

اصلا نباید زینک بزنی عزیزم شنیدم خوب نیس

زینک اکساید باعث تحریک غدد لنفاوی میشه و اصلا نباید برای زیربغل استفاده اش کرد......الآنم به اون غده دست نزن خودش بمرور زمان خوب میشه و پماد زینکم دیگه استفاده نکن

از همین کرمیه که زدی،من شنیده بودم بزنی زیر بغل غده چربی درمیاد

از کرم زینکه من هم میزدم مثل غده در آمده بود دیگه نزدم خوب شد رفت

این زینکه چیه استفاده میکنین توروخدا ..بخدا ضررداره خرکی گفته بی سوادبوده اونو بنداز دور ببین چجوری درست میشه

بخاطر زینکه بزنی اینجوری میشه

من این جوری شدم واسه من خیلی بزرگ بود رفتم دکتر برام یه پماد گذاشت ولی اسمش یادم نیست

اصلا نزدن من میزدم غده در آوردم ضرر داره

غدد لنفاوی هس فک میکنم

منم یک مدت میزدم اما شنیدم خوب نیست دیگه نمیزنم

سوال های مرتبط