خانما شمام جای بخیه سزاریتون دست میزنید احساس میکنید خیلی سفته؟؟

۴ پاسخ

اره طبیعیه

اره ماله منم همینطوره

من تا یک سال سفت بود
۷ لایه شکم بخیه خورده

اره عزیزم

سوال های مرتبط