میگم جای بخیه سزارین شماهاهم سفته دست میزنید؟

۶ پاسخ

اره برای من دست میزنم‌بی حسه

آره بی حس وسفت

اره خب

آره منم همینطوره

بله طبیعیه

ارههه

سوال های مرتبط

مامان شکر پرتقالی👶 مامان شکر پرتقالی👶 ۱۴ ماهگی