۳ پاسخ

دختر منم بدنش حرارت میداد تبش ۳۸.۱ بودش پاشویه کردم بهش پاراکید دادم اومد پایین

داره تب میکنه مواظبش باش عزیزم

۳۸.۵ ب بالا تبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر و حسین مامان گل پسر و حسین ۱۶ ماهگی
مامان دخملی😻🙈 مامان دخملی😻🙈 ۱ سالگی