دختر منم خیلی داغه 🥲 میترسم تب داره
برا دندونش هست یکم قطره پاراکید در حد چهار پنج تا بده بهش بعد از داروخانه ی ژل هست برا دندون بگیر ب لثش بزن که اذیت نکنه
طبیعیه کلا گرمای بدن نوزاد از ادم بزرگتر بیشتره
احتمالآ برا دندون،دختر منم سرش داغه ولیتب نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.