۴ پاسخ

دختر منم خیلی داغه 🥲 میترسم تب داره

برا دندونش هست یکم قطره پاراکید در حد چهار پنج تا بده بهش بعد از داروخانه ی ژل هست برا دندون بگیر ب لثش بزن که اذیت نکنه

طبیعیه کلا گرمای بدن نوزاد از ادم بزرگتر بیشتره

احتمالآ برا دندون،دختر منم سرش داغه ولیتب نداره

سوال های مرتبط