مامانا هلو رو چجوری بدم به دخترم سفته یکمی ؟

۷ پاسخ

بخارپز یا آب پز کن همه میوه ها رو به جز موز

ابپز کنی بهتره عزیزم واسه کوچولوی شمازوده خام بخوره

من بخارپز میکنم بعد میکس میکنم،

دارم ابپز میکنم 🩷

پوره کن حالت رقیق باشه یا آبپز کنی بهتره حالت خامیش گرفته میشه دلدردم نمیشه

پوره کن
من میریزم تو میکسر، شما با گوشتکوب برقی یا مخلوط کن کاملا پوره کن آب شه

آب‌پز کن

سوال های مرتبط

مامان 🩵آراد.آوا🩷 مامان 🩵آراد.آوا🩷 ۱ سالگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی
مامان آرکان مامان آرکان ۱ سالگی
مامان هایلین
سحر مامان هایلین سحر ۱ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۶ ماهگی