۷ پاسخ

من همیشه

اره اکثرا صبح زود که چشمم وا نمیشه نمیتونم بشینم این کارو میکنم

من از اول خابیده شیر میدم

اره ولی حواست باشه به هیچ عنوان شب موقع خواب این کارونکنی خواب میری بچه خفه میشه و اینکه حتما اروغشو بگیر همشو وگرنه میاره بالا ومهمتر از همه یه بالشت خیلی نازک ک گردنش درد نگیر زیر سرش باید باشه

من یکی دوبار دادم بالا اورد چون رفلاکس داره نمیشه

من بچه قبلیم زایمان طبیعی بودم،دکتر گفت کلا خوابیده شیر بده تا کمر ت اسیب نبینه،تقریبا کل زمان شیردهی حالت خوابیده بودم بجز وقتایی که جایی میرفتیم

بله من

سوال های مرتبط

مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۱۰ ماهگی