۹ پاسخ

آره
بزن در رو راه انداختند
معلوم نیس کی ب کیه و با خودشون چند چندند

دیشب هم زده
میزنن اما آتش بس نقض نمیشه 🤧🦦

هر شب همین اوضاعه تو
خ ا و ر
م ی ا ن ه
ات ش بس و اینا با این چیزا نقض نمیشه 😑

فک‌کنم شبا هیچی نیست بکنن میان موشک میزنن

ایقد میزنن تا این حمله ها عادی بشه و گسترده تر

مذاکرات فردا اوکی میشه

یه بازی واسه خودشون راه انداختن
مثل کرونا
این جنگم تموم شه باز ما رو تا مدتها درگیر یه بازی جدید دیگه میکنن

فردا آتش بسه هیچی نیس بازی همیشگی

🫥🫥🫥🫥🫥

سوال های مرتبط

مامان قندعسل🥹🩵 مامان قندعسل🥹🩵 ۲ سالگی