حالم از دوطرف به هم میخوره
همشون باهم دست دارن بهونه کنن گرونی هاکسی صداش درنیاد
هیچ سلامتی میزنن میزنیم میخوریم 🤣
شهرداری گفته پارکینگهای زیرزمینی رو برای پناهگاه اماده میکنیم خدا رحم کنه
کدوم سمت هستید من شمال تهرانم صدا نمیاد امن و امانه
صداس ک داره میاد چن دیقس😥😥😥
شیرازفعلاساکته
من بزن تو بزن دوباره شروع شده
از ساعت ۴و۴۰ دقیقه شروع شد انقدر صدای انفجارش اینجا بد بود
مث که دوباره شروع شد
سلام میرسونن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.