۱۱ پاسخ

حالم از دوطرف به هم میخوره

همشون باهم دست دارن بهونه کنن گرونی هاکسی صداش درنیاد

هیچ سلامتی میزنن میزنیم میخوریم 🤣

شهرداری گفته پارکینگهای زیرزمینی رو برای پناهگاه اماده میکنیم خدا رحم کنه

کدوم سمت هستید من شمال تهرانم صدا نمیاد امن و امانه

صداس ک داره میاد چن دیقس😥😥😥

شیرازفعلاساکته

من بزن تو بزن دوباره شروع شده

از ساعت ۴و۴۰ دقیقه شروع شد انقدر صدای انفجارش اینجا بد بود

مث که دوباره شروع شد

سلام میرسونن؟

سوال های مرتبط