پوشک شیر خشک
یکی بگه صدای ج ن گ ن د ه چه جوریه ؟

۱۴ پاسخ

مثل صدای هواپیما یخورده بیشتر

استرس صدای جنگنده از صدای بمب خیلی بیشتره نمیدونی کجارو میخواد بزنه نزدیک یا دور بعد یک دقیقه میزنه😔 تبریز از صبح فقط جنگنده ها دور دور میکنن نمیزنن😰

صدای فر ایزوگام را شنیدی؟ مثل اونه 😁

مثل هواپیما ولی خیلی واضحتر و بلندتر

صدای هواپیما میده انگار بالاسرته

صدای پنکه سقفی میده همونقدر هم نزدیک صداش

صدای هواپیما دیگه قبلا هواپیما رد میشد چ صدایی میداد اینم همونو میده البته الان اگه این صدا اومد صددرصد جنگندس چون دیگه هیچ پروازی انجام نمیشه

هواپیما دیگه شدیدتر

انگار نزدیک هواپیما میخای سوار شی صداش زیاده
یکم از اون کمتره ولی انگار بالا سر خونتون داره مبچرخه بعد که موشک میزنه تازه میرینی به خودت😅

اول صدای هواپیمامیده بعد انگار رعدبرق خیلی زیاد زده میشه و بعدم صدای انفجار 💔

انگار هواپیما داره روت فرود میاد😀

فعلا ک افتادن ب جون شهرکرد نگران نباش .

چجوری بگیم ک بفهمی😩😩

هور‌هور‌میکنه

سوال های مرتبط