اگه شیرت زیاد باشه یعنی برای بچه اضافه باشه اضافه شو بدوشی و بچه همچنان بخوره سینه تو اضافه میشه
اما اگه بچه سینه رو نخوره و تو بدوشی کم کم خشک میشه عزیزم
بعد چن ماه فقط بدوشی بدی خشک میکنه خود بچه اصلا نخوره
من تا بیست روز یک ماه میدوشم میریزم دور بعد سینمو میدم میخوره تا به شیر بیاد مجدد اینجوری شیرت زیاد میشه ولی اگه بدوشی بدی بچه بخوره مسلما خشک میشه و کم شیر میشی
اگر بچه نخوره خشک میشه...
اگر در کنار دوشیدن بچه هم مک بزنه خشک نمیشه
دوشیدم خشک شد 😂
اگه بچه بخوره در کنارش بدوشی زیاد میکنه ولی اگه مک نزنه فقط بدوشی بمرور خشک میشه
خشک میشه
زیاد میکنه شیرو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.