سلام مامانا من ترشحات آبکی زیادی دارم ،این طبیعیه یانه؟

۴ پاسخ

من سر ی بچم اینطور بودم

طبیعیه

میای تاپیکم:)

اره عزیزم طبیعی هسته منم همین جوری هستم هر روز لباس عوض میکنم

سوال های مرتبط

مامان دو  دوقلوها مامان دو دوقلوها هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته پانزدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۱ ماهگی
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد