دوستان سلام ۶ هفته چه علائمی دارین؟

۵ پاسخ

هیچی علائم اکثرا از ۸ هفته میاد ممکنه هم نیاد .البته خیلیا ک بد ویارن از اولش حالشون بده

چند هفته ای دقیق ؟

شکمی شما سونو رفتی؟

هیچی کاملا بدون علائم فقط تکرر ادار دارم از اول

میای تاپیکم:)

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان هفته یازدهم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان طلا ابکی مامان طلا ابکی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آقا کارِن 💙 مامان آقا کارِن 💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخمل💗🥺 مامان دخمل💗🥺 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دو گل پسر 💙🩵 مامان دو گل پسر 💙🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی