سلام مامانا شما هفته دهم چه علائمی دارین؟

۵ پاسخ

سردی ولرزی جنسیت چیه

هیچ علائمی، فقط یکم درد بعضی وقتا پایین شکمم

تهوعم کم ترشده....دردپریودی گاهی دارم گاهی کمردرد...نبض توی رحمم زیادشده جدیدا...بدخواب شدم...اشتهام خوب شده...

سلام گلم.من از اواخر هفته ی ده خدا رو شکر تهوعم بهتر شد ویه مقدار سردرد گاهی پیدا کردم و گاهی هم خیلی زیااااد گشنه میشدم

هیچی فقط صبحها یکم حالت تهوع دارم ،وخیلی لرز میکنم

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته یازدهم بارداری
مامان 🧸غنچه🧸 مامان 🧸غنچه🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بیمه حضرت عباس مامان بیمه حضرت عباس ۷ ماهگی