سلام خانمایی ۶ هفته هستین چه علائمی دارین ؟

۷ پاسخ

فعلا شروع نشده

کمر درد ،زیر دل درد میگیره،تکررادرار،یبوست

اعصابم خورده رفتم سونو گفت قلب تشکیل نشده

حالت تهوع ندارم ولی درد دارم 😔

حالت تهوع،سوزش معده،نفخ،سردرد،درد و ورم سینه،درد زیر شکم

من داغونم ۶هفته و ۲روزم
حالت تهوع داره میکشه منو

تو الان حالت تهوع داری ؟

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان هفته یازدهم بارداری
مامان فسقلی🫐 مامان فسقلی🫐 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلا مامان دلا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان طلا ابکی مامان طلا ابکی هفته بیست‌وپنجم بارداری