خانمایی که توهفته من هستین چه علائمی دارین

۸ پاسخ

یه دوساعتی میشه پهلو سمت چپم درد میگیره ول میکنه دوبا ه درد میگیره ، خطرناکه؟؟لکه بینی و .... هم ندارم

کمر درد. بی حوصله. خوابالو.

بسیار خسته و کلافه.خابمم نمیاد بدتر کلافه و بی حوصله میشم.
سینه درد،حالت تهوع شدید ولی بدون استفراغ. بی اشتهایی،درد شکم ک گاهی میادو میره

الان به غیرازسونوازکجابفهمم که حاملم

سلام خانما خوبین میگم من با اینکه ۳ماهمه خیلی درد دارم در ناحیه شکم چکار کنم چ بنظرتون طبیعی هستش؟

من اصلاعلائم ندارم نگران شدم امروزانقدردرگیردرس دخترم بودم یادم میره حاملم نگران میشم

بی حوصله خسته اصلأ غذا نمی‌خورم از هر چه غذا هست متنفرم همین بی اخلاق حتا حوصله حرف زدن با همسرم ندارم 😅

حالت تهوع امروز هم بالا آوردم کمرم درد میکند اما کم خیلی کم بعضی وقتا

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان هفته یازدهم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته یازدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلا مامان دلا هفته بیست‌وسوم بارداری