سلام مامانا توهفته من چه علائمی دارین

۴ پاسخ

حالت تهوع غذام انگار هضم نمیشه غذا میخورم معدم درد میگیره

فقط تهوع
هیچی

همینه دیگه علایمی خاصی نیست کم کم تهوع میگیری 😅

هیچی علایمی ندارم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بیمه حضرت عباس مامان بیمه حضرت عباس ۷ ماهگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان دخمل💗🥺 مامان دخمل💗🥺 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته یازدهم بارداری