سلام مامانای هم هفته ی من چه علائمی دارین؟

۵ پاسخ

سوزش معده رفلاکس اسید ، کمر درد ، سینه درد ، یبوست ، خستگی ، نفخ ، تنگی نفس

بعدم داره بزرگتر میشه جای بخیه هام بشدت درد که ضعفم میزنه

بخاطر قرص فولیک همش یوبس و دل درد و نفخ،گشنمه اما هیچی نمیتونم بخورم همش میوه بعدم معده درد

شکم درد و کمر درد خفیف. حس تنفر از همه غذا ها و کم اشتهایی

والا خودمم نمی‌دونم یه کم کمر درد میگیره یه کم تهوع بعد یه کم دل درد خستگی خوابالودگی

سوال های مرتبط

مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان فرفری 👶🏻💙 مامان فرفری 👶🏻💙 هفته چهاردهم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💙علیسان💙 مامان 💙علیسان💙 ۶ ماهگی
مامان دخمل💗🥺 مامان دخمل💗🥺 هفته سی‌وپنجم بارداری