مامانای هم هفته من چه علائمی دارین ؟!

۴ پاسخ

من خیلی خسته و خوابالودم
هیچ کاری نمیتونم بکنم از بی انرژیی

من هیچ علائمی ندارم
نگرانم 😭

تو این هفته ها ک هیچ علائمی نیس
انتی رفتی؟

هیچ علایم ندارم 😁

سوال های مرتبط

مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان بیمه حضرت عباس مامان بیمه حضرت عباس ۷ ماهگی
مامان فرفری 👶🏻💙 مامان فرفری 👶🏻💙 هفته چهاردهم بارداری
مامان 💙علیسان💙 مامان 💙علیسان💙 ۶ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری