جسارت نباشه واقعا هفده سالته عزیزم؟
دوستم ۳۳ هفته زایمان کرد اونمتو بهداشت بچش سالم بود همون شب بردش خونه
من دوستم سی هفته زایمان کرد بچش رفت دستکاه ولی موند میمونه بچت انشالله
عه یک سال ازم بزرگتری
من بچه اولم ۳۲هفته ب دنیا اومد
خداروشکر کاملا سالم بود و داخل دستگاه هم نرفت
امیدت ب خدا باشه
انشالله چیزی نمیشه.. آمپول ریه زدی؟
نگران نباس ایشلا چیزی نمیشه
خواهر منم ۳۴ زایمان کرد
نی نیش ۱۸ روز مرخص شد سالم سلامت
چرا مگه درد یا انقباض داری ؟
ایشالله بسلامتی نی نیت رو بغل میگیری نگران نباش توکلت ب خدا باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.