قبلش شیر بده..ولی باید ازش دوساعت بکذره..چون اگه گزینه قندداسته باشه مشکلی پیش نیاد
بخاطر ازمایش تیرویید باید ناشتا باشه
حداقل سه الی چهارساعت قبل ازمایش ناشتا باشه
بله چند ساعت ناشتایی بهتره
ن باید هیچی نخوره بعد ک آزمایش گرفت بهش بده
نه بچه رو مگه میشه ناشتا نگه داشت ؟
حتما قبلش شیر بده بهش ضعف نکنه
اتفاقا منم ی ساعت دیگه میخام ببرم چکاپ و گفتن چون آز خون داره باید دو سه ساعت ناشتا باشه البته پسر من از دیشب دیگه ناشتاعه
بله گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.