۳ پاسخ

هم ناشتا باش هم سه ساعت باید از بیداریت بگذره یعنی هفت صبح بیدار بشی ساعت ده بری ازمایش بدی
دراز کش و خوابیده نباشی فعالیت خیلی زیادم نداشته باشی مثل پیاده روی و اینا
این چیزایی بود که دکتر به من برا چکاب هورمونی کامل گفته بود دیگه نمیدونم دکتر شما چی مدنظرش باشه

الان میگن بهتره باشی دقیق تر نشون میده ولی ناشتا هم نباشی مشکلی نیست

نه نیاز نیست

سوال های مرتبط