مامانا هزینه ازمایش انتی چنده کرمان؟بیمه هم قبول میکنن؟

۸ پاسخ

نه ازاد هسته من ازمایش رفتم حکیم تو استقلال هسته تقریبا یک میلیون هشتاد شد... شاید یه سیصد چهارصدی اضاف شده باشه الان

اگه بیمه داری بیمارستان انجام بده

سونوگرافی ۲۱۰۰
آزمایش‌۱۷۰۰
۵ روز پیش انجام دادم

من دیردز رفتم مهرگان 1700

من میخوام برم گفتن۱۷۰۰

من رفتم پیش دکتر شریف زاده نزدیکای ۷ تومن شد

بستگی به چیزهایی دکتر نوشته داره از ۳ تا ۸ میلیون

یک ۳۰۰

سوال های مرتبط

مامان آراز و نی نی 🩷 مامان آراز و نی نی 🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سیزدهم بارداری