انتی شد یک ۱۶۹۵۰۰۰ تومن شد با بیمه
درویشی ۲۷۰۰ سونو گرافی.۲۷۵۰ کاوش هزینه آزمایش انحام دادم من
بزنگ سونوگرافی هزینه دقیق بهت میگه
هر سونوگرافی ک میخای تو نت سرچ کن شمارشو میده ازمایشگاهم کاووش بزنگ قیمت میدن بهت
من رفتم جایی امروز پرسیدم گفت دو میلیون خورده ای فقط سونو ولی به مطب تو تهران پرسیدم گفت ۴۵۰۰ هرمی هزچی بخواد میگیره انگار
آنتی چیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.