۵ پاسخ

انتی شد یک ۱۶۹۵۰۰۰ تومن شد با بیمه

درویشی ۲۷۰۰ سونو گرافی.۲۷۵۰ کاوش هزینه آزمایش انحام دادم من

بزنگ سونوگرافی هزینه دقیق بهت میگه
هر سونوگرافی ک میخای تو نت سرچ کن شمارشو میده ازمایشگاهم کاووش بزنگ قیمت میدن بهت

من رفتم جایی امروز پرسیدم گفت دو میلیون خورده ای فقط سونو ولی به مطب تو تهران پرسیدم گفت ۴۵۰۰ هرمی هزچی بخواد میگیره انگار

آنتی چیه؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته هجدهم بارداری
مامان آراز و نی نی 🩷 مامان آراز و نی نی 🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بَشه🐣🥹 مامان بَشه🐣🥹 هفته یازدهم بارداری
مامان مانیار 😍✨ مامان مانیار 😍✨ هفته هفدهم بارداری