نظرتون راجب شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور؟

۵ پاسخ

خیلی بد مزس ولی بچم داره میخوره
تازگیا داره متوجه میشه خیلی بد مزس نمیخوره باید عوضش کنم هم ندی اینو به بچت بهتره

نان الترا بش بدی بهتره

خیلی تلخ و بدمزس دکتر به دختر من داد ولی نخورد

من میدم به عنوان کمکی به پسرم ، زیاد وزن دهی نداره البته پسر من حساسیتم به پروتیین گاوی نداره دکتر بخاطر اینکه سبک بود که دل درد نگیره گفت اینو بده ، بدمزه ترین شیرخشکه هر بچه ای نمیخوره ، منم میخوام عوضش کنم

تا حالا استفاده نکردم

سوال های مرتبط