استامینوفن خوردنش ضرر داره؟ سرما خوردم

۷ پاسخ

استامينوفن ساده ایرادی ندارد ❣️

۳۲۵ در ۸ ساعت

ففط میشه 325 خورد

استا ساده ۳۲۵ میتونی بخوری قرص های دیگه نه

استامینوفن ساده میگن ایرادی نداره

اخ اخ منم سرماخوردم از دیروز نفسم بالا نمیاد

ساده بدون کدوئین نه ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مریم و محمد مامان مریم و محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیسا و پسرم مامان آنیسا و پسرم هفته بیستم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری