۱ پاسخ

اره دکتر بچه ی منه یعنی بگم عالیه عالیه
اتفاقا امروز هم میخوام ببرم پیشش
ولی گوشیش انتن نمیده الان وقت بگیرم

تصویر

سوال های مرتبط