کیا از کف پای نوزادشون دوباره خون گرفتن؟ علتش چی بوده؟

۴ پاسخ

من چاربار
ازمایش تیروییده
من چون تو بارداری قرص تیرویید میخوردم

اگه قرص تیروئید بخوره مادر از نوزاد ۲بار ازمایش میگیرن

بچه زود به دنیا بیاد یا وزنش پایین باشه و یا اگه آزمایش قبلی مشکل داشته باشه دوباره آزمایش میگیرن

منم دوبار گرفتن ولی نمیدونم چرا

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۴ ماهگی
مامان دایان واَبرا🍃☁️ مامان دایان واَبرا🍃☁️ ۷ ماهگی