من چاربار
ازمایش تیروییده
من چون تو بارداری قرص تیرویید میخوردم
اگه قرص تیروئید بخوره مادر از نوزاد ۲بار ازمایش میگیرن
بچه زود به دنیا بیاد یا وزنش پایین باشه و یا اگه آزمایش قبلی مشکل داشته باشه دوباره آزمایش میگیرن
منم دوبار گرفتن ولی نمیدونم چرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.