کیا نوزادشون مشکوک به تیروئید بوده؟

۲ پاسخ

من

پسرمن نارس بود .معمولا تیروئید بالاست. بعد از دوماه نرمال شد خودش. و۴ دفعه ازمایش گرفتن

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۳ ماهگی
مامان ابوالفضل جونم مامان ابوالفضل جونم ۵ ماهگی