انشاالله بسلامتی😍
سلام عزیزم
بسلامتی انشاءالله نازدونه هاتو بغل بگیری😍
دکتر من گفت سعی کن تا ۴۸ ساعت قبلش چیزای نفاخ نخوری و شب گوشت کبابی یا فیله ی مرغ کبابی بخوری
میوه هم سعی کن شب قبلش نخوری
بعد عمل هم اول نسکافه بخور و خرما ببر و اگر بیمارستان نزدیک بگو برات کاچی درست کنن بیارن
سعی کن سرتو اصلا اصلا تکون ندی
خیلی التماس دعا
موقع زایمانت هم منو فراموش نکن برام دعا کن🥺🥲
خواهشاً بیا بگو هم که راحت تر از سز اوله😅
شبش غذای سبکبخور
با خودت قهوه دمی زیاد ببر
اب اناناس طبیعی یا کموپوت
خرما شکلات و تلخ ببر هرچی کافئین بخوری برات بهتره
پمپ دردم حتما درخواست بده
۳۷هفته چندروزمیخوایین سزارین شین
أن شاء الله بسلامت زايمان كني 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.