۲ پاسخ

من میدم اره بزار یخچال همه ی قطره هاش رو تویخچال بزاری بهتره

نه عزیزم نیاز نیست بذاری. هر دارویی رو نمیشه یخچال گذاشت مگر این که خودش روش نوشته‌باشه. همونقدر که گرما ممکنه فاسد کنه سرما هم میتونه

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو💗 مامان نی نی کوچولو💗 ۷ ماهگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی