۳ پاسخ

اگر طرح یسنا میگی به بهداشت گفتم گفت ما اینجا همین سونوهاتون ثبت میکنم اگر وزارت رفاه تشخیص بده براتون واریز میشه به دهک بستگی داره فک کنم تا پنج میدن

مخصوص اوناییه که دوقلو دارن یعنی؟

بهداشت باید ثبت کنه ب نظرم

سوال های مرتبط

مامان آریان مهر مامان آریان مهر ۱۱ ماهگی