۳ پاسخ

من با بچه تپل به شدت مشکل داشتم ، هر سری میبردمش برای چکاپ اطفال می‌گفت وزنش بدک نیست، بیشتر بود بهتر بود، تازه از نظر خودم پسرم تپلی بود، چه اصراریه جنین تپل باشه، بچه تپل باشه

ینی چی

اهااا

سوال های مرتبط